Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

tråkiga måndag.

Av Robin Hietanen - 17 mars 2008 22:44

hejhej.. nu har jag tydligen fått mej en blogg vilket är mycket fint.. de är den där underbara tjejen i mitt liv som fixade mej den här,alltså idaa.. jag började min dag med att försova mej. vaknade med ett ryck å såg att klockan som låg bravid mej var 08.15 och de är ju kanske inte de bästa som kunde mej, dom hade nämligen börjat kalla mej multisjuk pga att jag var sjuk i slutet på förra veckan.inte bra nej nej. Men men tiden gick ju iaf fort å de var gamska fint att få käka frukost nästa direkt på jobbet. När jag väl kom till underbara berge igen så drog jag in på shell å ladda telefonen å käka en bundis ;p men nu är de slut på de. kunde inte göra nå skoj eftersom alla mina vänner var borta. så jag drog ut till min gammla lärare pär-mikael å fikade med han å så fick jag med mej en bänkpress å massa andra grejjer hem. så nu ska jag göra ett tappert försöka att börja träna. men man får väl se hur de går med de. just nu sitter iaf jag hemma å kollar hundra höjdare och har de ganska fint men känner en stor saknad av ida. men nu ska jag sova ha de fint gottfolk hejhej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Hietanen - 9 april 2008 18:35

nu sitter man hemma vid datorn å trökar igen. har tagit de lugnt hela dan, orkar inte göra nånting måste städa å så men men jag hinner väl de å antar jag. men jag har iaf kört en tvättmskin idag så de blir ju iaf lite gjort. men idag klockan 00.44 ko...

Av Robin Hietanen - 20 mars 2008 22:16

nu är de äntligen torsdag och en ganska lång helg väntar, mycket fint de. jag var mycket seg denna morgon men kom iaf nästan i tid till jobbet.men iaf så gick dagen väldigt seegt på jobbet.åket hem till niklas å de första ja ser innanför dörren är en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards